tisdag 23 september 2008

Jag har varit i himmelriket!

Bromma zoomarknad... Oh my God! Dom hade allt, verkligen allt. Jag blev som en femåring i leksaksaffären. Hade jag inte haft min utarbetade far med mig som bara ville därifrån så hade jag nog övernattat där. Ramses fick sin biabädd i alla fall, och lite annat smått och gott. Gissa vem som gillar sin biabädd. Han är som överförtjust!
Och vilka priser de hade! Man kunde köpa Orijen provpåsar för tio kronor. Jag ska låta Tutan gå över till Orijen så jag bunkrade upp. Passade på att köpa en Puppy Large med för att testa på Ramses. Hemma sedan gjorde jag blindtest på Ramses. Jag lade ut en liten portion av Orijen, en liten portion av Eukanuba och en liten portion av Advance. Ramses blev som förbytt. Han började med att sluka Orijen som en Golden Retriever
, därefter slukade han Eukanuba nästan lika snabbt. Advance lämnade han helt sonika orört.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar