onsdag 3 september 2008

Köttbulleknepet.

Nu har jag kommit på Ramses hake, det var köttbullar som var vägen till Ramses hjärta. Med dem i fickan är det lite mer fart i hasorna. Nu går kontaktövningarna riktigt bra, men ibland går jag lite för fort fram med träningen. Måste hålla mitt tålamod i schack för det krävs inte långa pauser innan Ramses hittar på något annat. Är bra träning för mig med det här. Det är svårt att hålla reda på allt. Klicker i en hand, godis i en annan och kampläder i en tredje. Men jag har ju bara två!!!! :)


Nu har Ramses fått en egen huvudkudde också, jag misstänkte väl att han ville ha det!!

Nästa vecka blir det rivstart för Ramses, behöver barnvakt redan på tisdag, så då får han åka ut till Vallentuna och hänga med min Mamma och hennes hund. På lördag skall vi föra dem samman. Det blir första hunden han får träffa efter att han skiljts ifrån Lexi och syskonen. Har inte velat att han ska träffa för mycket hundar innan vi kommit till ro...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar